Mix book tag

Am furat acest tag de la Anca si cartile, deoarece eu nu inventez tag-uri, iar acesta, creat de ea mi s-a parut perfect si sper ca multa lume sa il continue. Sa incepem…

1. Ce carte urasti sa iubesti?

Intrebarea aceasta este destul de grea, deoarece urasc multe carti pe care le iubesc :)). Dar cea care ma enerveaza cel mai mult pentru ca mi-a ajuns la suflet intr-un mod la care nu ma asteptam este Rockstar de Cristina Nemerovschi.  Aceasta carte m-a facut sa simt lucruri unice, iar in ultimele 20 de pagini m-a facut sa plang. Este o carte care merita citita!!

2. Ia personajul masculin preferat si personajul feminin preferat si pune-i impreuna. Ce cuplu nou-format avem?

Personajul preferat, pentru mine a fost usor de ales, acesta fiind Noah din Iti voi darui soarele de Jandy Nelson. La personajul feminin am avut ceva de gandid, dar am sfarsit prin a alege-o pe Daenerys Targaryen din cunoscuta serie: Urzeala tronurilor. Ei bine, cuplul nou-format este unul ciudat, cel mai probabil cei doi s-au cunoscut cand Daenerys a venit la Noah pentru ca acesta sa-i faca un portret.

3. Ce personaj ai lua cu tine in calatorie si ce lectie i-ai da?

Probabil l-as lua pe Landon  din seria AFTER de Anna Todd, deoarece trebuie sa invete sa aiba incredere in el si uneori sa se gandeasca si ce e bine pentru el, nu doar pentru persoanelor din jurul lui.

4. Un titlu clasic si unul contemporan, ambele placerile tale nevinovate. Care sunt?

Titlul clasic este Pe aripile vantului, deoarece cartea asta mi-a fost recomandata de mama si am ajuns sa o iubesc. Iar titlul contemporan este o serie si anume seria AFTER. Cliseic, stiu.  Dar cine nu adora cand fata cuminte se indragosteste de baiatul rau? Pur si simplu ador sa vad scanteile care ies intre cei doi.

5. Ai daruit vreodata altora cartile pe care si tu le-ai primit cadou?

Am facut asta de Craciun, deoarece de ziua mea am primit doua exemplare din Portretul lui Dorian Grey si m-am hotarat sa ofer una, pentru ca si altii sa se bucure de aceasta carte minunate pe care o citesc acum.

6. Ce carte a copilariei nu recomanzi pentru a fi citita? De ce?

Nu recomand Alice in tara minunilor, deoarece in aceasta carte se fac referiri la droguri si lumea acestora, desigur aceste indicii fiind bine ascunse. Este doar parerea mea.

7. Ce carte ai recomanda pentru a fi introdusa in programa scolara?

Eu probabil as recomanda Harry Potter, pentru ca o consider ca fiind o carte a copilariei, pe care daca nu o citesti in acea perioada minunata, mai tarziu nu o sa te mai farmece atat de mult.

8. Ai folosit vreodata o carte si in alte scopuri in afara de lectura?

Eu nu, dar tatal meu cand gaseste o carte la indemana o foloseste ca suport de pahar. Desigur, pentru doar cateva secunde deoarece dupa ii zic sa-si mute paharul in alta parte.

9. Ai si un raft cu carti „de citit la pensie” sau devorezi tot?

Chiar daca sunt o persoana care programeaza tot, nu prea imi place sa- mi fac planuri legate de carti. Cand vreau sa citesc o carte noua, pur si simplu ma asez in fata bibliotecii si imi aleg una.

10. Ai praf de zane si poti face schimb de locuri cu un personaj. Unde mergi?

Aleg sa-i iau locul lui Noah din Iti voi darui soarele, pentru ca iubesc arta si m-as bucura extrem de mult daca as fi in locul lui.

11. Ai o bagheta magica si poti scoate de pe piata un gen literar. Care ar fi acela?

Nu cred ca am sentimente atat de urate fata de un gen literar incat sa- l scot de pe piata. Fiecare are gustirile lui si merita dreptul de a citi orice isi doreste.

12. Ce autor apare cel mai des pe rafturile tale? 

In biblioteca mea apar cel mai mult cartile scrise de Anna Todd, Cassandra Clare si Agatha Christie. Cassandra Clare nu m-a impresionat chiar atat de mult, desi face valva pe internet, dar celalate doua autoare sunt nemaipomenite.

13. Ce carte regreti ca ai cumparat?

Deja cred ca m-am facut inteleasa cu recenzia recenta a cartii Imparatul mustelor, deoarece nu a fost pe placul meu, dar totusi am primit-o gratis ;)).

14. Numeste o carte care ti s-a parut dificila.

Nu neaparat dificila, dar sinistra, a fost cartea: La rascruce de vanturi, desi mi-a placut subiectul si actiunea cartii, am decis sa o citesc mai tarziu cand o sa am timpul necesar pentru lecturarea acestei carti.

15. Ce parere ai despre oamenii care nu citesc?

Ei bine, este timp pentru tot si toate. Nici eu nu am fost cititor de cand m-am nascut, dar pana la urma am sfarsit prin a iubi cititul si cartile. Cred ca orice om care trece prin viata citeste minim o carte care sa-l fascineze.

Acestea au fost intrebarile, tag-ul poate sa-l ia mai departe oricine doreste, deoarece CITITORII  SUNT LIBERI!!!!!!!!! Multumesc Anca si cartile pentru crearea acestui tag minunat.

Lasă un comentariu